תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מיטה סיעודית?

בשני העשורים האחרונים נוספו לא מעט מוצרי עזר שונים ומתקדמים, בכדי לעזור לחולים, בעלי מוגבלויות ובני הגיל השלישי בהמשך חיים נורמטיבים ומלאים עד כמה שניתן. מוצרי עזר שכאלו נעים בין ביטוחים אשר אמורים להבטיח מנעד רחב של טיפולים ועד למוצרים אשר יבטיחו יכולות ניוד כמו מקלות הליכה או כיסאות גלגלים. אך מבין שלל אביזרים ושירותים שניתן להיעזר בהם כיום, מיטה סיעודית תהיה בין המיטות הפופולריות גם בעבור בני הגיל השלישי וגם עבור כאלה הסובלים מסוגים שונים של נכות. לכן לפני שאנו מחזירים את היקרים לנו מבית החולים ודואגים לטיפול הכי מסור, חשוב להכיר את סוגי המיטות ומה חשוב לדעת בעת בחירת אחת. 

מאפיינים עיקריים של מיטה סיעודית

אפשר לומר כי מיטה סיעודית יכולה לטמון בתוכה מגוון רחב של מאפיינים, אך העיקרים שבהם הם אלו אשר יוכלו לסייע הלכה למעשה למשתמשים בה. הראון שבהם הוא בטיחות, שכן אדם במצב סיעודי או בעלות מוגבלות כזו או אחרת, עלול לבצע תנועה לא נכונה וליפול. מצד שני במידה והוא צריך לנוע מחדר אחד אל אחר, הוא זקוק גם למעצורים אשר יוכלו לשמור על תנועת הגלגלים. לכן אל כל אלו מצטרפים מרכיבי בטיחות בדמות שלד חזק ותוספות אשר יוכלו מן הסתם למנוע גם נפילה מהמיטה. בנוסף למאפיין זה חשוב כי העושים שימוש במיטה סיעודית, יוכלו לכוונן את המיטה למצבים שונים בכדי לעזור בזרימת הדם ובמניעה של פצעים שונים.

מה חשוב לדעת בזמן רכישה

כאמור רכישה של מיטה סיעודית זו בהחלט הוצאה לא קטנה, לכן בעת החיפוש שווב לוודא כי החברה ממנה בחרתם מעניקה שירותים נלווים החל מתיקונים, אחראיות ועוד. כל אלו ניתן יהיה לוודא גם דרך המלצות מאנשים קרובים גם דרך הרשתות החברתיות וכמובן בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. נקודות אלו קריטיות במיוחד, שכן לא פעם נדרשות פעולות תחזוקה שונות, בין אם בשל תקלה באחריות החברה ועד לתקלות. כמו כן חשוב לוודא כי המזרן אכן נוח לאדם שיעשה בו שימוש, כי המידה מתאימה לחדר המיועד ואילו עזרים נלווים מגיעים עם המיטה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.