תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מה לקחת בחשבון בעת בחירת בכסא השירותים המתאים ביותר לנכים?

Commode chair or mobile toilet can moving in bedroom or everywhere for elderly old disabled people or patient in hospital, healthy strong medical concept

כסא שירותים לנכים הוא מכשיר המאפשר לאנשים מוגבלי תנועה להשתמש בשירותים. ניתן להשתמש במכשיר זה בישיבה או בעמידה וניתן לחבר אותו לכל שירותים סטנדרטיים.

בחירת כסא שירותים הנכון יכולה להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של שירותים ומושבי אסלה זמינים בשוק. כדי להקל על התהליך הזה, ריכזנו עבורכם רשימה של דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון בקניית כסא שירותים של נכה.

צרכיו של נכה ישתנו בהתאם לנכותו או לפציעתו, אך ישנם כמה שיקולים כלליים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת כסא שירותים. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא האם הם צריכים מושב מוגבה לשירותים או לא. אם הם כן, אז אתה צריך לברר כמה הם גבוהים והאם הם יכולים להעביר את עצמם באופן עצמאי כדי לקבוע איזה גובה הוא הטוב ביותר עבורם.

כשזה מגיע לכסא שירותים, יש הרבה גדלים וצורות זמינים. עם זאת, חשוב לבחור את כסא השירותים המתאים ביותר לנכה.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת כסא שירותים לנכים

גורמים אלה כוללים:

– גודל וצורת גופו של האדם

– סוג הנכות

– דרגת הנכות

– רמת ההיגיינה האישית

השיקול הראשון הוא האם האדם מסוגל להעביר את עצמו או לא. אם הם לא מסוגלים להעביר את עצמם, אז הם צריכים מושב אסלה מוגבה שניתן להשתמש בו עם או בלי סיוע. אם הם מסוגלים להעביר את עצמם, אז הם צריכים מושב אסלה בגובה רגיל שניתן להשתמש בו ללא סיוע.

שיקול נוסף הוא משקלו של האדם ויכולתו להתאזן על שתי הרגליים בעת הישיבה. אם האדם שוקל מעל 100 קילו, אז הוא עשוי לדרוש מושב אסלה מוגבה עם משענות יד לאיזון כך שכל משקלו לא יעבור על רגל אחת בישיבה.

אם אתם מחפשים מושב אסלה באיכות טובה, אז כדאי לשים לב כמה קל לנקות אותו מכיוון שיש כמה מושבים שהם יותר קשים לניקוי- וחשוב לשמור על ההיגינה. 

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.