תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מיטה סיעודית ביתית – יש חיה כזאת

בעידן שלנו כיום, הרבה אנשים מעדיפים לקחת שליטה על החיים שלהם בכל תחום אפשרי. הפחד מלהיות תלוי באחרים מחלחל במשך שנים למערכת שלנו ומונע מאיתנו לקבל החלטות חשובות כמו ייעוץ עם אנשי מקצוע בתחומים שונים א כמו כלכלה או זוגיות. יותר מהכל אנו מפחדים כאשר מישהו אחר טוען שהוא יודע יותר טוב מאיצנו – מה נכון לנו. המגמה הזו הביאה אנשים רבים מאוכלוסיות החולים והמבוגרים להסתכל על חדרי המחלקות של בתי החולים בעין חשדנית ובוחנת, וכיום רבים מהם מעדיפים את השהייה במרחב הביתי המוכר והבטוח שלהם.

כדי שהמגורים בבית יהיו מותאמים לכל הצרכים האישיים והרפואיים של אותן קבוצות אוכלוסייה, ישנם שינויים שצריך לבצע או לסגל לשגרת היום. אחד מהשינויים הללו הוא להעניק לדייר החולה את הפלטפורמה למנוחה וטיפול נוחים בבית שלו באמצעות מיטה סיעודית.

כל מה שחשוב לדעת על מיטה סיעודית

מיטה סיעודית היא מיטה המאפשרת לטפל בחולים שמתקשים לזוז על ידי הזזת החלקים שלה באופן אוטומטי בלחיצת כפתור. המיטה יכולה לעלות בגובהה ולרדת, לשנות את שיפוע הגב העליון, הגב התחתון והרגליים ולספק פונקציות נוספות אחרות של תזוזה וסיוע.

יתרונות נוספים של מיטה סיעודית

  • בטיחות

מיטה סיעודית מכילה גם פתרונות בטיחות מלבד הפונקציות המכאניות לתזוזה קלה. כך למשל מעקות בטיחות מכל צידי המיטה או תצורת ההזזה של החלקים השונים מותאמים לאפשר ירידה ועלייה בטוחה למיטה ושהייה בה ללא חשש מנפילות.

  • עיצוב

העיצובים החדישים של המיטות הסיעודיות נועדו להשתלב בטבעיות ככל הניתן עם חדרי השינה הקלאסיים שמשרים אווירה רגועה ובטוחה. ידוע כי גם למצב הרוח וממד הרגשי של האדם יש השפעה מרחיקת לכת על טיב הטיפול ומצבו רפואי ולכן מיטה מעוצבת שכזו יכולה להשיב אליו תחושה נינוחה והכרחית.

  • תחושת השייכות

הזכרנו תחילה את השאיפה של אנשים רבים לקחת שליטה על חייהם בכל מובן אפשרי, אך לצד הדאגה הרציונלית הזו ומעבר ליכולת להתנייד קצת יותר בקלות, מיטה סיעודית מאפשרת למשתמשים בה להחזיר אליהם את תחושת השייכות למרחב הביתי במקום לחוש ניכור ובדידות בין מסדרונות בית החולים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.