תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מיטה סיעודית חשמלית היא הפתרון האידיאלי למגוון מצבים

אין ספק שכולם מכירים ביתרונותיה של מיטה סיעודית – בין אם בנוחות, ביכולת של החולים להתנייד באופן פשוט ונטול מאמץ, בבטיחות הגבוהה ובאפשרות להעביר את החולים לביתם במקום להמשיך את השהייה בבית החולים. אך לצד היותה של מיטה סיעודית רגילה פתרון נפלא לכולם, מיטה סיעודית חשמלית היא פתרון אידיאלי ומעניקה יתרונות בכמה וכמה רמות מעל.

מיטה סיעודית חשמלית מיועדת לאנשים המשתייכים לשתי קבוצות עיקריות הסובלות ממגבלה בתנועה – אנשים מבוגרים ואנשים חולים. המשותף לשתי הקבוצות הללו היא בדרך כלל התסכול שיוצרת המגבלה הפיזית עבורם והרצון להשיב את שגרת חייהם למסלול מלא ככל האפשר.

היתרונות האדירים של מיטה חשמלית סיעודית

קודם כל בטיחות

מיטה סיעודית חשמלית היא אביזר נוחות נפלא אך ההיבט המשמעותי ביותר שלו מתמקד דווקא ברמת הבטיחות הנשמרת בעת השימוש. חולים ומבוגרים עלולים לנסות לפעול על דעת עצמם שעה שאיש לא מסתכל, ומרוב רצון להוכיח שהם יכולים לתפקד באופן עצמאי, הם עלולים לפגוע בעצמם. לכן מיטה סיעודית בכלל וחשמלית בפרט הן מיטות המצוידות במנגנוני בטיחות שימנעו פגיעה כזו ויאפשרו למשתמשים לזוז בקלות ובבטיחות. כך למשל מעקי הבטיחות של המיטה מגינים על הנמצא בה מכל הכיוונים, ומנגנון ההזזה של חלקי המיטה השונים מסונכרן כך שלא תיתכן נפילה בעת הישיבה או הקימה.

מחזירים את המשפחתיות

כשאנו ממליצים על מיטה סיעודית חשמלית לחולים ומבוגרים, אנחנו נותנים דגש לא רק למובן הבריאותי והבטיחותי אלא גם החברתי. האם יצא לכם להיתקל בקשישים או חולים שלא זכו להשתתף באירועים חברתיים או משפחתיים, רק מפני שלא יכלו להגיע או היו מרותקים למיטה? עם מיטה סיעודית חשמלית ניתן לנייד את החולה גם כאשר הוא שכוב במיטה. המיטה מחוברת לגלגלים שהופכים את המשימה להרבה יותר פשוטה משניתן לתאר.

כשנוחות פוגשת איכות

ההיבט המרכזי השלישי של מיטה סיעודית חשמלית הוא בנוחות השימוש בה – גם עבור המטופל עצמו וגם עבור אנשי הצוות או המשפחה המקיפים אותו במהלך היום. המזרנים המונחים על בסיסה של מיטה סיעודית הם כאלו שמיועדים לתמוך בשהייה לטווח ארוך כך שאין כל סכנה לפגיעה באחד מאזורי הגוף כמו הראש, הגב, הצוואר, וכדומה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.