תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מנופי העמדה עבור אנשים בעלי מוגבלויות

מנוף העמדה לאנשים בעלי מוגבלויות

התאמה נכונה של מנוף העמדה

בעת בחירה של כלי עזור עבור אנשים הסובלים ממוגבלויות שונות, יש לבצע מספר הערכות בכדי להפוך את כלי העזר לשימושי ואפקטיבי. אחד מהם הוא ההערכה של צורכי הנגישות של האדם, כולל אזורים בהם הוא זקוק לסיוע, כגון חדר השינה, חדר האמבטיה או הסלון. הערכה זו תאפשר קיבוע של מנוף העמדה במיקום המדויק והנכון ביותר עבור המשתמש. כמו כן מומלץ גם לקבוע את המנוף בקרבה אל אזורים כגון חדר רחצה נגיש, חדר שינה או פינת ישיבה. 

לצד זאת מומלץ גם לחשב את המרווח והטווח הנדרשים של מנוף העמדה בכדי לספק די מקום להעברות ותנועה. לכן יש לקחת בחשבון את גובה התקרה, מידות החדר וכל מכשול פוטנציאלי שעלול להפריע לפונקציונליות של המנוף. כמו כן חשוב לשלב את העדפות והנוחות של המשתמש, החל ממוגבלות בתהליך קבלת ההחלטות אשר יעזור להבין את העדפותיו וצרכיו הספציפיים ועד לשקילת טווח התנועה, הכוח והקואורדינציה בעת השימוש.

תרומתם של מנופים לעצמאות

השימוש במנופים מספק תמיכה במהלך העברות בין משטחים שונים, כגון מיטות, כסאות גלגלים וכיסאות מקלחת ועוד. הם מאפשרים לאנשים עם ניידות מוגבלת לנוע בבטחה ובאופן עצמאי, ומפחיתים את התלות במטפלים או בסיוע מאחרים. כמו כן השימוש בסוגים של מנוף העמדה מאפשר לאנשים עם מוגבלות פיזית לגשת לאזורים שונים בבתיהם ולעסוק בפעילויות שונות בקלות רבה יותר. מנופים מאפשרים תנועה חלקה ומבוקרת, ומעצימים את יכולת הניווט באופן עצמאי ובביטחון. מנופים יוכלו גם לסייע בהעברות, להפחית את הסיכון למתח או לפציעות הן עבור המשתמש והן עבור המטפלים. 

ההרמה והתנועה המבוקרים שמספקים מנופי העמדה ממזערים את העומס הפיזי הקשור בהעברות ידניות, ומקדמים את רווחתם של המשתמש ושל אלה המספקים סיוע. בנוסף לכך מנופים מתוכננים עם תכונות בטיחות כגון מנגנוני נעילה, רצועות מתכווננות ובנייה יציבה על מנת להבטיח יציבות במהלך העברות. זה עוזר למנוע תאונות ומספק אמצעי סיוע בטוח ואמין לאנשים עם מוגבלות פיזית.וכמובן שלצד כל אלו היכולת לבצע העברות באופן עצמאי עד כמה שניתן ובצורה מכובדת, ישפיעו לטובה על הרווח הכללית של אנשים בעלי מוגבלויות ויעזור לטפח תחושת בטחון עצמי ותרומה נפשית רחבה עבורם. 

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.