תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מנופי הרמה והעמדה – הרמת פעילות יומיומית

מנוף העמדה ביתי המיועד להרמה של חולים סיעודיים, מביא לידי ביטוי שורה של יתרונות התורמים לפעילות היומיומית ולרווחתם של חולים אלו. יש לציין כי מכשירים אלה מחזקים מטופלים עם מוגבלות בניידות לעבור ללא מאמץ ממצב אחד למשנהו, מבטיחים נוחות וממזערים את הסיכון לפצעי לחץ וסיבוכים אפשריים אחרים. יתרה מכך, מנופי הרמה מעודדים פעילות גופנית, תומכים בגמישות המפרקים ובכוח השרירים. עבור מטפלים, מנופים אלה מפחיתים משמעותית את העומס הקשור בהעברות ידניות, ומקדמים אריכות ימים במאמצי הטיפול.

לבחור מנוף נכון – פרמטרים שיש לזכור

בחירה של מנוף העמדה להרמה באופן מושלם לבית, מחייב התייחסות מדוקדקת של פרמטרים שונים. ראשית, צריכת החשמל תשחק תפקיד מכריע בעת הבחירה, במיוחד כאשר מדובר בשימוש ארוך טווח. לכן חשוב יהיה לוודא חיבור חשמלי קרוב או הכרה בכמות השימושים שניתן לבצע עם סוללת המנוף. כמו כן גם הערכת המקום הפנוי להתקנה חשובה לא פחות, שכן היא קובעת את גודלו ותצורתו של מנוף העמדה

בנוסף, יש לבצע זיהוי עבור שימושים והצרכים הספציפיים של המטופל, כך ניתן יהיה לבצע בחירה נכונה ולקבל את הפתרון המדויק ביותר עבורו. בעוד שצריכת חשמל, מקום ושימושיות הם הדאגות העיקריות, אין להתעלם מגורמים כגון קיבולת משקל, התאמה וקלות תפעול. הערכה מקיפה של פרמטרים אלו מבטיחה שימוש המשתלב בצורה חלקה בשגרת הטיפול הרצויה.

מנוף העמדה לשימוש בטוח ותחזוקה בריאה

הבטיחות היא ערך עליון בכל הנוגע להרמת מנופים למטופלים סיעודיים. כדי לשמור על סביבה מאובטחת, יש לוודא תמיד שהעגורן מורכב כהלכה ומעוגן היטב. בדיקות סדירות של רכיבי הציוד, כגון כבלים וווים, חיוניות כדי למנוע תקלות בלתי צפויות. טיפ נוסף שיוכל לעזור בשימוש בטיחותי הוא בשמירה על חלקים נעים משומנים היטב בכדי להבטיח פעולה חלקה. בשל כך מומלץ לעקוב אחר המלצות היצרן לגבי תדירות וסוג השימון. יתרה מכך, הכשרה מספקת הן למטופלים והן למטפלים חיונית כדי להבטיח שימוש נכון. לעולם אין להתפשר על נוחות המטופל – שימוש במתלים ורתמות מתאימים המותאמים לצרכי המטופל ישפרו עוד יותר את הבטיחות ואופי השימוש.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.