תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מעלון מדרגות חיצוניות למטופלים סיעודיים

מעלון מדרגות חיצוניות למטופלים סיעודיים עומד כעדות לחדשנות ומתיחת גבולות הנגישות עבור חולים סיעודיים רבים. היתרונות של מעלונים אלו הם רב-צדדיים, וכוללים לא רק פעולה הפיזית של תחבורה אלא גם רווחה רגשית. על ידי מתן מעבר חלק וללא מחסומים בין מדרגות ומעליות ניתן להעצים עבור המטופלים את החופש לנוע באופן עצמאי. בשל כך מעלונים אלו מפחיתים באופן משמעותי את העומס ומגבלת התנועה של המטפלים, ובשימוש בהם מטפחים סביבה קלה לניוד ונוחות מקסימלית. יתר על כן, מעליות אלו מסמלות הכלה, ומקבלות בברכה אנשים מכל המגבלות האפשריות ומאפשרות ליהנות בצורה חלקה מכל פינה בבתיהם ובמוסדות השונים.

סוגים מגוונים ואסתטיקה עיצובית

הזמנים המודרניים הולידו מגוון מעלוני מדרגות חיצוניות אשר נועדו לתת מענה מגוון לצרכים והעדפות עיצוביות וייחודיות למשתמשים בהם. החל מדגמים הידראוליים, פניאומטיים ועד לחשמליים, ניתנת כיום האופציה לכל סוגי המדרגות והשימוש. דאגות לגבי סגנון העיצוב אינן חייבות להפריע לבחירה של מעלון מדרגות חיצוניות, שכן דגמים רבים מתהדרים בעיצובים אלגנטיים, לא פולשניים אשר משלימים את האסתטיקה של הבית או המוסד באופן מעולה. מעלונים אלו יכולים גם להשתלב בצורה חלקה בחללים חיצוניים, ובכך להבטיח נגישות תוך שמירה על הקסם הפנימי של הבית.

בחירה אופטימלית של מעלון מדרגות חיצוניות

בכדי שתהליך בחירה של מעלון מדרגות חיצוניות יהיה מושלם, חשוב לזכור כי הוא נע על פני מספר קריטריונים חיוניים. תיעדוף של צרכי הניידות הספציפיים של המשתמשים הינו קריטי – לכן יש לקחת בחשבון את קיבולת המשקל, קלות התפעול ותכונות הבטיחות. כמו כן יהיה מומלץ לחפש מעלונים המתיישרים עם פריסה הארכיטקטונית של הבית או המוסד, בין אם זה מדרגות ישרות, מדרגות מעוקלות או מדרגות מרובות. המוניטין של היצרן, הצעות האחריות וסקירות המשתמשים, יהיו ללא ספק סמנים חשובים לאיכות ואמינות המעלון.

התקנה פשוטה ונוחה

התקנת מעלון מדרגות חיצונית כולל שילוב של מספר גורמים בכדי להבטיח תוצאה חלקה ויעילה. בעוד חיבור חשמלי הוא אינטגרלי, שיקולים אחרים נכנסים לתמונה. סוג המדרגות, בין אם ישרות או מעוקלות, ישפיע על תהליך ההתקנה. הערכת אתר מקיפה תעזור במידה רבה לזהות אתגרים ופתרונות פוטנציאליים, בעוד שמדידות נכונות יבטיחו התאמה מצוינת ובעלת מענה רחב.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.