תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מתי הכי נכון לבחור בהליכון מתקפל?

רולטור אלומיניום מתקפל קל לאחסון

עבור רבים מבני האדם היכולת ללכת הינו דבר מובן מאליו, ללא כל עזרה ממכשירי עזר כאלו ואחרים, ללא עזרה מסיוע של עוזרות או עוזרים למיניהם. היכולת אשר נראת עבור רבים מאיתנו כמובן מאליה, עלולה להוות חולשה עבור רבים מבני הגיל השלישי, עבור כאלו הסובלים מפציעות אשר הובילו לנכויות שונות ועוד שלל מקרים אשר אינם מבדילים בין גיל, מין או גזע. ועל רצף מקרים שכאלו מתקיימים לא מעט סוגים של כלי עזר עבור אלו המתקשים ללכת, כאשר אחד מהפופולריים שבהם ובמיוחד עבור בני הגיל השלישי הוא הליכון מתקפל. 

הצורך בהליכון

במקרים של מוגבלות בתנועה ובהכרה בצורך שימוש בהליכון, יש נו ממד נוסף שאיננו מסתיים רק במגבלה הפיזית אלא גם בפגיעה בעצמאות של איש או אישה מבוגרים. במקרים מסוימים מדובר באנשים שגידלו ילדים, סבים וסבתות. מצד שני הצורך בהליכון עלול לנבוע מנכות קבע ניתוח, מחלה כזו או אחרת ועוד מגוון סיבות אשר יגרמו לשלילת העצמאות והניוד של החולה. כמו כן חוסר שימוש בהליכון עלול במרבית המקרים אם לא בכולם, בהידרדרות המצב הפיזי ולהחמרה גם של כאבים וגם של המגבלות הפיזיות. לכן במקרים בהם מתעורר הצורך באביזרים שונים כמו הליכון מתקפל או כל סוג אחר של הליכונים, חשוב להתמיד בשימוש, לבחור הליכון על פי גובהו של המשתמש ובעיקר שיוכל לאפשר נוחות מיטבית בזמן ההליכה. 

סוגים של הליכונים

כמו כן כשאר מדבור בהליכונים מתקפלים חשוב לדעת כי ישנם סוגים שונים של הליכונים, שחלקם יכולים להתאים למקרים שונים. כך למשל הליכון אמות, יאפשר תמיכה מצוינת לגב כפוף והלכה למעשה יעביר א תמשקל הגוף אל האמות ויעניק שיפור ביכולת היציבה וההליכה של המשתמש. מצד שני הליכון מתקפל יאפשר התאמה של גבהים שונים ושילוב של כיסא לרגע של עצירה, יחד עם גלגלי סיליקון במידות שונות אשר יוכלו להתאים לכל סביבת חיים. כמו כן רבים מההליכונים המתקפלים, מאפשרים אחסון קל ומהיר ללא כל צורך בפירוק חלקים שונים או בעזרה על מנת לקפל או לאחסן אותו.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.