תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מתי כדאי לרכוש רולטור 4 גלגלים?

רולטור רחב המתאים לאנשים גדולים מדגם Pluto

ישנם לא מעט מוצרי עזר אשר מצליחים להעניק חיות, גם עבור אנשים הסובלים ממגבלות פיזיות מורכבות במיוחד וגם עבור בני הגיל השלישי. עבור בחורים צעירים הליכה של מספר דקות יכולה להיות משימה די קלה, אך כאשר מדובר באנשים בעלי מוגבלויות המשימה הזו עלולה להיות על סף הבלתי אפשרית. לכן מגוון מוצרי עזר מחזירים כיום את תחושת העצמאות למנעד רחב של אוכלוסיות, כשבין אחד מהם הוא רולטור 4 גלגלים המגיע תואם גם עבור ילדים עם מוגבלויות, גם עבור מבוגרים עם שלל מגבלות שונות וגם עבור בני הגיל השלישי. עם זאת חשוב להכיר את היתרונות וכיצד יש לבחור ברולטור 4 גלגלים.

מה היתרונות ועבור מי זה מתאים?

בין אם מדובר ברולטור 3 גלגלים או רולטור 4 גלגלים מדובר בהליכון עם אפשרות תמיכה אחרת בהליך, כזו המציעה יציבות גבוהה יותר ומאפשרת הישעון עם כל משקל הגוף. בנוסף לכך מרבית דגמי רולטור מגיעים יחד עם כיסא, דבר המאפשר זמן ישיבה במקרה של עייפות שרירים ומנוחה. יחד עם זאת הכיסא מגיע יחד עם יכולת יציבות מעולה ובלמים אחוריים, המאפשרים שמירה על המטופל. כמו כן חשוב לדעת כי בחירה ברולטור 4 גלגלים כוללת גם בחירה בכלי קל הרבה יותר מאשר הליכונים, נותן מענה עבור אנשים בעלי משקל גדול במיוחד ובסופו של דבר מעניק יכולת יציבה משמעותית במיוחד. 

מה לוקחים בחשבון לפני קנייה?

בדומה לעזרים אחרים המסייעים לבעלי מוגבלויות ובני הגיל השלישי לנוע בעצמאות, גם בבחירה של רולטור יש לקחת בחשבון כמה מאפיינים. ראשית כל כיסאות רולטור מעט יותר רחבים, לכן יש לשים לב כי דלתות הכניסה והמשקופים בבית אכן מוכנים לרוחב שכזה. שנית יש לדעת גלגלי הרולטור במרבית הדגמים גדולים ומגיעים עד לגודל של שמונה אינץ’. כמו כן מרבית הרולטורים מאפשרים קיפול מהיר וקל, בין אם בשל נשיאה בכלי תחבורה ועד לאחסון. ובדומה לרכישת כל מוצר, כמובן שחשוב לוודא כי החברה ממנה אנו רוכשים את רולטור 4 גלגלים אכן מעניקה אחריות במידת הצורך, מאפשרת תיקונים שונים ומעניקה מענה במקרים של שברים או הרס.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.