תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

נקודות לאחוז בהן בעת בחירה- ידיות לאחיזה

בחינת סוגי ידיות האחיזה

כשזה מגיע לידיות אחיזה, אין פתרון אחד שמתאים לכולם. לאנשים שונים יש צרכים והעדפות שונות. למרבה המזל, מגוון של ידיות אחיזה קיים היום בכדי לתת מענה לדרישות מגוונות. מוטות אחיזה ישרים מסורתיים, מוטות זוויתיים, ידיות כוס יניקה וידיות מתקפלות הן חלק מהאפשרויות הזמינות. כל סוג משרת מטרה ייחודית ומציע יתרונות מובהקים, המבטיחים שאנשים עם מוגבלות יוכלו למצוא ידית המתאימה לצרכיהם הספציפיים.

אזורים מומלצים לשימוש בידית אחיזה

ידיות אחיזה ממלאות תפקיד בסיסי בשיפור הניידות והביטחון של אנשים עם מוגבלות, כשהן עושות זאת בכמה תחומים מרכזיים. הראשון שבהם הוא כמובן חדרי האמבטיה, שם אנשים בעלי מוגבלויות עשויים להתמודד עם רצפות חלקות וחללים צרים אשר עלולים להוות סכנה חמורה בעת שהייה בחדרי האמבטיה. בנוסף לכך הצבה של ידיות אחיזה עלול להיות אסטרטגי ליד שירותים, כשהן יכולות לספק סיוע רב ערך במניעת החלקות ונפילות בעת כניסה ויציאה מהשירותים.

 

שימוש יעיל נוסף בידיות אחיזה, יהיה רלוונטי ויעיל גם בניווט בין חללי הבית ובפתחי הדלתות. שכן מעבר בין חדרי הבית, עלול להפוך לפעילות מאתגרת עבור אנשים עם בעיות ניידות. לכן התקנה של ידיות אחיזה ליד כניסות ויציאות מהחדרים, תוכל להעניק את היציבות הדרשה בכדי לתמרן בין החדרים בצורה קלה.

האם לקדוח וכיצד להתכוונן?

אחד החששות הנפוצים לגבי התקנה של ידיות אחיזה הוא הצורך בקידוח בקירות. אך כיום לא כל ידיות האחיזה דורשות קדיחה בקיר, שכן כיום ניתן לעשות שימוש בידיות אחיזה, אשר יוכלו להשתלב באזורים שונים בבית גם ללא קדיחה. ידיות אחיזה בולטות שאינן דורשות קדיחה בקיר, יהיו ידיות אחיזת אשר מתבססות על יניקה.

 

ידיות אלו משתמשות בכוסות יניקה על מנת להיצמד למשטחים חלקים כמו אריחים וזכוכית. ידיות אלו נחשבות קלות להתקנה ולהסרה, ללא כל צורך בקידוח ויכולת מגוונת להצבה שלהן באזורים שונים בבית. ומלבד ידיות אחיזה אשר אינן דורשות קדיחה, כיום ניתן לעשות שימוש מגוון בידיות בעזרת כיוונן שלהם בצורה פשוטה ויעילה. שכן דגמים שונים של ידיות אחיזה, יאפשרו שינוי זווית בצורה יעילה גם באמצעות גובה הידית וגם ברוחב שלה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.