תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

רולטור 4 גלגלים הוא לפעמים חברו הטוב של האדם

אנשים מבוגרים או אנשים שחוו למרבה הצער תאונות או פציעות שמגבילות אותם בתנועה, חווים קושי יום יומי בתנועה וניידות עצמאית. מעבר להיותה של חוויה זו מגבלה פיזית משמעותית שרבים מתקשים להסתגל אליה, תחושות התסכול והאכזבה מיכולותיו של הגוף מציפות את המערכת ואינן תורמות לשיקום או פיתוח המסוגלות. למרות שהרבה מאותם אנשים נמנעים תחילה משימוש בציוד עזר או מכשירים סיעודיים, הם נוכחים להבין מאוד מהר את התרומה העצומה של אותם מכשירים לאיכות החיים שלהם. אחד מהמכשירים הללו הוא רולטור 4 גלגלים, המזכיר במבנהו ובתפקודו את ההליכון הקלאסי, אך מאפשר הרבה יותר פונקציות שימושיות כפי שמיד נתאר.

הפתרון האידיאלי – רולטור 4 גלגלים

ישנם מספר מאפיינים ייחודיים לרולטורים שהופכים אותם למכשירים מתקדמים ואיכותיים יותר מהליכונים אחרים:

  • מעצורי יד

מהירות ההליכה והעצירה בעת השימוש ברולטור 4 גלגלים ניתנת לשליטה על ידי מעצורי יד המותקנים במיקום נגיש על יד ידיות האחיזה – נקודות הממשק בין המכשיר למשתמש. כך ניתן להתנייד באופן בטוח ובקצב האישי של המשתמש וגם תחושת השליטה חוזרת אט אט חייו.

  • מושב נפתח

הליכה קצרה עשויה להיות קלילה ומהירה עבור אחדים אך עבור מבוגרים או אנשים המתקשים בהליכה, היא עשויה להיות אתגר משמעותי, מאומץ ומעייף. כדי לשמור על האפשרות ללכת ולטייל למרחקים ולחוות חוויות שמחכות מעבר למכולת השכונתית, הותקן על רולטור 4 גלגלים מושב נפתח שהופך את המכשיר במהירות לכסא נוח למנוחה קלה או לעצירה ממושכת.

  • שומר על שיווי משקל

בניגוד להליכונים אחרים המסתפקים ב2-3 גלגלים, רולטור 4 גלגלים מבוסס על אחיזה רבה יותר בקרקע כך שקל יותר לשמור על שיווי המשקל וללכת בביטחון, על סוגים שונים של קרקע.

  • פונקציות ‘מתלבשות’

רולטור 4 גלגלים הוא הרבה יותר מהליכון מתקדם, הוא ממש חברו הטוב של הצועד. מעבר לכסא נוח נפתח ומעצורי היד, ניתן ‘להלביש’ על הרולטור פונקציות שמישות נוספות כמו מגש, סל קניות, מחזיק בקבוקים ועוד. כלומר – יש הרבה דרכים להפוך את פעולת ההליכה לעצמאית לחלוטין עבור המבוגרים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.