תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

רולטור 4 גלגלים-הכלי שמבטיח ניוד בטוח

מי מאיתנו לא היה מבקש לשמור על יכולת עצמאות וניוד גם בגילאים מאוחרים? ככל הנראה שרובנו, לכן בחלוף העשורים האחרונים ניתן למצוא עוד ועוד פתרונות אשר יוכלו להבטיח יכולת זו. אך לא כל הכלים יוכלו להבטיח יכולת ניווט עצמאית ובטוחה כל כך כמו רולטור בעל ארבעה גלגלים, המבקש להעניק תחושת יציבות בטוחה לאורך כל הליכה וללא שום הבדל בין אזור הומה אדם לבין מדרכה מרובת שקעים. עם זאת  מרבית הישראלים עדיין אינם מכירים את יתרונותיו המופלאים של כלי זה, המסוגלים להבטיח שימוש יעיל דרך חומרי גלם איכותיים במיוחד. 

 

שיקולים בעת הבחירה או איך לדעת שצריכים אחד

כאמור כלי עזר כמו רולטור או הליכון מבקשים למלא את אותו התפקיד, לאפשר יכולת ניוד מעולה ועצמאית עבור בני הגיל השלישי או עבור אלו הסובלים מפציעות שונות בגפיים המקשות על ההליכה. כלי רולטור אשר מגיע עם 4 גלגלים, יחד עם מושב מרופד ושק מתקפל, מאפשרים הליכה מרובה ויציבה כמו שציינו אך עושים זאת גם דרך תמיכה יציבה שאיננה מאיטה את המשתמשים בו. על כן רולטור 4 גלגלים יוכל להיות שימושי במיוחד עבור אנשים פעילים, במיוחד כאלו הנעים במגוון רחב של אזורים רבים. יחד עם זאת רולטור 4 גלגלים מותאם גם עבור אנשים בעלי משקל גוף כבד במיוחד, הזקוקים למשענת יציבה ובטוחה בעת ההליכה אבל גם עבור אלו הזקוקים להפסקה בין הליכה להליכה אשר ממנה ייהנו על כיסא הרולטור.

 

מה חשוב לזכור ברכישה של רולטור?

יכולת הניוד ברולטור 4 גלגלים היא הרבה יותר קלה ופשוטה משנדמה למרבית האנשים, שכן כלי עזר שכזה יוכל להתקפל בצורה קלה ושפוטה אל תוך כל רכב ולמרבית אזורי האחסון בבית. יחד עם זאת חשוב לוודא כי גובהו של הרולטור אכן מותאם לאדם העושה בו שימוש, כאשר דגש זה יאפשר טווח תנועה אפשרי יותר וימנע פציעות גב שונות. כמו כן קיימים דגמים שונים לרולטור 4 גלגלים, החל מכאלו המגיעים עם מערכת בלמים, יכולת שליפה של התיק ברולטור וכלה במושבים מרופדים במיוחד או רולטור העשוי אלומיניום ונחשב לקל לנשיאה וקיפול. 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.