תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

רמפה מתקפלת לכיסא גלגלים לנוחות וניידות

Driver assisting disabled person on wheelchair with transport using accessible van with ramp.

היישומים של רמפה מתקפלת עבור כיסאות גלגלים, הוא מגוון כמו הסביבות בהן נעשה ברמפה שימוש. רמפות אלו מאפשרות בצורה חלקה מעברים על פני מדרגות, שוליים וספים, כשהן מצליחות לבצע הנגשה של חללים ציבוריים, בתים פרטיים וכלי רכב. מומלץ לחשוב על רמפה מתקפלת כאנקדוטה לעסק קטן השואף להכיל ולקבל לקוחות שונים – הרמפה המתקפלת שתעמוד בכניסה תהפוך להזמנה מסבירת פנים עבור לקוחות מכל סוגי המגבלות כמעט. 

לנתץ אתגרים

החשיבות של רמפות מתקפלות באה לידי ביטוי באופן בולט בתרחישים בהם הנגישות היא לא רק לא נוחה אלא הכרחית. נוס לדמיין אדם עם כיסא גלגלים המבקש להשתתף במפגש משפחתי בגן. רמפה מתקפלת תוכל להפוך את אתגר השטח, למסע קליל ונעים שניתן לנהל. כמו כן בשעות חירום, כמו פינוי מבנים מהיר, רמפות מתקפלות מציעות יציאות בטוחות למשתמשים בכיסא גלגלים, ומבטיחות שימוש גם בזמנים ואזורים מורכבים. הרמפות האלו הופכות לקווי חיים שמגדירים מחדש מה הוא אתגר עבור בעלי מוגבלויות.

רב גוניות של נוחות וניידות עם רמפה מתקפלת לכיסא גלגלים

אחד היתרונות המדהימים של רמפות מתקפלות הוא הרבגוניות שהן מציעות יחד עם שילוב ניידות. רמפות אלו ניתנות להובלה בקלות, מה שמאפשר למשתמשי כיסא גלגלים לגשת למקומות שונים מבלי לדאוג למחסומים. הן דורשות הגדרה ומתחם מינימלי ובכך ניתן לפרוש או לקפל אותן בכל מקום בצורה קלה במיוחד. יתרה מכך, רמפות מתקפלות מגיעות במגוון גדלים ויכולות משקל, מה שגם מבטיח שהן אכן יוכלו לענות על צרכים שונים, בין אם זה סף מגורים או כניסה לכלי רכב.

להגדיר עצמאות מחדש

עבור אנשים עם מוגבלות, המשמעות של רמפה מתקפלת לכיסא גלגלים תעלה על הנוחות מה שמגלם העצמה אישית.  רמפות אלו מעצימות אנשים ביכולת לנווט בסביבתם בצורה מכובדת ובביטחון, כשהן מטפחות תחושת עצמאות שככל הנראה הייתה חמקמקה בעבר. היכולת לגשת למרחבים ציבוריים, לבקר חברים, בני משפחה ולעסוק בתחביבים תאפשר תחושת שחרור מאותן מהמגבלות שפעם התמודדו איתן. יתרה מכך, העומס הרגשי על המשפחות והמטפלים ירד משמעותי, מתוך ידיעה שיקיריהם יכולים ליהנות מהחיים במלואם ועם מינימום מגבלות.

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.