תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

שימוש ביתי של מעלון מדרגות

לכל בית יש את המורכבויות הארכיטקטוניות שלו, בין אם זה בית מסורתי, דירה מודרנית או אפילו מוסד בית אבות. בשל כך מעלון מדרגות מתוכננת להתאים לניואנסים הארכיטקטוניים הללו, ומציע אפשרויות כגון מעלוני עבור מדרגות חיצוניות, מעלון למדרגות פנימיות ואף מעלונים המשמשים באזורים נוספים בבית ולא רק במדרגות. בין אם המעלון נדרש לחלל קומפקטי או בית מגורים מרווח, ניתן להגדיר מעלונים בכך שישתלבו בצורה חלקה בכל צורת פריסה, מה שיבטיח כי השלמות האסתטית של הבית תישאר ללא פגע.

מענה לצרכים מגוונים

מעלון מדרגות הוא ממש לא חלק ממותרות, אלא נחשב ככלי הכרחי אשר מתייחס למספר עצום של מצבים ודרישות מגוונות. עבור אנשים עם אתגרי ניידות, כגון קשישים או אנשים עם מצבים כמו דלקת פרקים, אוסטאופורוזיס או הפרעות נוירולוגיות, ניווט בגרמי מדרגות יכול להפוך למשימה מרתיעה. מעליות מספקות חבל הצלה, המאפשרות לאנשים אלו לנוע ללא מאמץ בין הקומות ללא העומס הפיזי הקשור למדרגות.

באותו האופן שימוש במעלית מדרגות מעצים את המשתמשים בכיסאות גלגלים לשמור על עצמאותם וניידותם בעת השימוש במעלון מדרגות. הם יכולים לשלוט בתנועה שלהם במעלה ובמורד המדרגות מבלי להסתמך על סיוע של מישהו אחר. ובנוסף למענה מגוון צרכים, מעלון מדרגות מאפשר גם התקנה קבוע או זמנית, כך משתמשי כיסא גלגלים או כל אדם אשר זקוק לסיוע במדרגות, יוכל לעשות שימוש באופן זמני לאחר ניתוח, פציעה או במהלך שיקום. 

הכנות להתקנה של מעלון מדרגות

בכל הקשור להתקנה של מעלון מדרגות, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במיוחד. הראשון שבהם הוא הצורך בהתאמה אישית של המעלון, לכן אם יש צורך במעלון עבור מדרגות מעוקלת, חשוב לבצע לפני התקנה מדידות מדויקות של מידות המדרגות, כולל זוויות, עקומות וכל מכשול. מידע זה חיוני לעיצוב מסילה והתאמה של המסילה, אשר עוקבת אחר קווי המתאר המדויקים של המדרגות. 

ובעת ההתקנה חשוב לזכור כי היא כוללת הצמדה של המסילה למדרגות או לקיר. מעלון עבור מדרגות ישירות ייחשב לפשוט יחסית להתקנה, בעוד שמעלון עבור מדרגות מעוקלות, ידרוש התקנה מדויקת יותר בשל עיצוב המסילה ואף שימוש במעלון תואם.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.