לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תנאי רכישה ומדיניות השירות
הזמנה באיסוף עצמי: ללא תשלום.
הזמנה עד 499 ש”ח משלוח בלדרות מדלת לדלת: 39 ש”ח.
הזמנה ב-500 ש”ח ומעלה לא תחויב. לא כולל הובלה והרכבה של פריטים גדולים המחייבים משלוח מיוחד כגון עגלות, מיטות, כורסאות וכד’ יחויבו ב-200 ש”ח.
תשלומים:
- מינימום 200 ש”ח לכל תשלום.
- עד 6 תשלומים.
- ללא ריבית והצמדה.
כרטיסי אשראי:
- לא מתקבלים כרטיסי אשראי מסוג אמריקן אקספרס.
זמן אספקה:
- עד 7 ימי עסקים. לצורך מניין ימי עבודה/עסקים לא נחשבים: חגים, חול המועד, ערבי חג, ימי שישי.
שינויים ושדרוגים במוצרים:
- כל שינוי, התאמה, שדרוג או בקשה מיוחדת לגבי מוצרים מעבר למפרט הרגיל המפורסם באתר, יחויבו בתשלום נוסף בהתאם לאופי הבקשה לרבות: הגבהת ראש, העמקת כסא, החלפת רגליות, הוספת מנגנון מניעת התהפכות, הארכת מעצורים, שדרוג להנעה עצמית, חיבור לבלון חמצן.
- לא תתאפשר החזרת מוצר שהותאם במיוחד לפי דרישת הלקוח.
שירות לאחר מכירה:
- אחריות על כלל המוצרים הינה שנה אלא אם מצוין אחרת בעמוד המוצר.
- החברה תיתן שירות עבור מוצרים בתקופת האחריות. השירות יתבצע במעבדת השירות ברחוב אהרון ברט 6 פתח תקוה. באחריות הלקוח להביא את המוצר אל המעבדה גם בתוקפת האחריות. במידה והלקוח בחר שהחברה תשלח טכנאי אליו לביתו , ישלם הלקוח 200 ש”ח בגין ביקור טכנאי, ללא קשר לתקופת האחריות. הסכום הנ”ל אינו מתייחס לחלקי חילוף במידה והמוצר אינו באחריות.
- אין סעיף זה מתייחס למוצרים גדולים וכבדים שלא ניתן להביאם למעבדה כגון מנוף, מיטה, כורסא, כסא גלגלים טילט, כסא רחצה טילט.
- אין סעיף זה מתייחס למוצרים במימון משרד הבריאות.
- החברה רשאית לתת ללקוח מוצר חלופי במידה ולא הצליחה לתקן את המוצר במקום.
- החברה לא מתחייבת לבצע תיקונים בעבור מוצרים שלא נרכשו דרכה.
- במידה והלקוח רכש את המוצר באמצעות סוחר או גורם שלישי עליו לפנות לגום ממנו רכש את המוצר לקבלת שירות.
מדיניות החזרת מוצרים:
- החזרת המוצר תתאפשר עד 14 יום מתאריך קבלת המוצר או מסמך המסכם את פרטי העסקה, לפי המאוחר ולקבל החזר כספי מלא במידה והמוצר הוחזר, לא חלה הרעה מוחשית במוצר והוחזר לחנות באריזתו המקורית. אין סעיף זה מתייחס לריהוט חשמלי שהורכב בבית הלקוח והיה בהם שימוש, כגון מיטות סיעודיות, כורסאות קימה וכדומה.
- החזר כספי יינתן רק אם המוצר עלה יותר מ-50 ₪. ההחזר הכספי על המוצר שהוחזר לא יהיה מלא והלקוח יישא בדמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם.
- עסקאות בכרטיסי אשראי – תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול לעיל.
- במידה ונדרש שהחברה תאסוף את המוצר יחויב הלקוח בדמי משלוח נוספים לדמי הביטול, כתלות בנפח המוצר, מיקום איסוף המוצר והקומה. במקרה זה ההחזר הכספי יבוצע לאחר בדיקת תקינות המוצר לא יאוחר מ-5 ימי עסקים. לא ניתן להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או שיוצרו ו/או שנרכשו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו ו/או בהתאם לדרישות מיוחדות. לקוח שהזמין טובין שבגינם בוצעה הזמנה מספק בחו”ל, לא תחול זכות הביטול אם ביקש הלקוח לבטל את העסקה לאחר מועד הפקת הזמנת רכש ו/או אישור ההזמנה ע”י היצרן/ספק.
- אין אפשרות החזרות למוצרי הגיינה, כגון כיסא רחצה, הגבהה לאסלה, שרפרף למקלחת וכדומה.
הובלה והרכבה:
- מוצרים הדורשים הובלה ו/או הרכבה ע”י החברה: מיטות סיעודיות, מנופים, כורסאות מתרוממות וגריאטריות, כסא גלגלים טילט אין ספייס, קלנועיות, כסא רחצה טילט, טרפז למיטה.
- אפשרות למשלוח חינם בקרטון ללא הרכבה לעגלות שירות, פרגוד, ואוגרי כביסה.
לא כולל הסייגים הבאים:
- בין חדרה לגדרה – דמי הובלה והרכבה 200 ש”ח.
- צפונית לחדרה / דרומית לגדרה – דמי הובלה והרכבה 250 ש”ח ואספקה תוך 14 ימי עסקים .
- צפונית לנהריה / דרומית לבאר שבע – דמי הובלה והרכבה 450 ש”ח ואספקה תוך 14 ימי עסקים
- אילת, הערבה, ישובי ים המלח, צפונית לעפולה – דמי הובלה והרכבה 750 ₪ ואספקה תוך 14 ימי עסקים.
- הובלה והרכבה לבניין ללא מעלית תהיה תוספת של 250 ש”ח (לכל קומה) לקומה 2 ומעלה.
- במידה והלקוח רכש במעמד ההדגמה את המוצר לא יחויב בדמי משלוח נוספים.
הדגמות בבית הלקוח:
- הדגמות בבית הלקוח יתבצעו על ידי צוות החברה תמורת תשלום.
- התשלום יבוצע מראש בהתאם למחירון ההדגמות, לעיל.
- במידה והלקוח ירכוש את המוצר המודגם, ינוכה מחיר ההדגמה ממחיר המוצר.
מחירון הדגמות:
- בין חדרה ואשקלון – 250 ש”ח.
- דרומית לאשקלון ועד באר שבע – 500 ש”ח.
- דרומית לבאר ועד אילת (כולל) – 1,500 ש”ח.
- צפונית לחדרה ועד נהריה – 750 ש”ח.
- צפונית לנהריה ועד מטולה – 1,000 ש”ח.