סל קניות (0)
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תפריט ראשי
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

האם כסאות גלגלים עדיפים על ציוד סיעודי אחר לצרכי התניידות?

בכל מיני שלבים מסוימים בחיים ציוד סיעודי הופך להיות חלק נפרד מהם. בין אם מדובר על שלבי הזדקנות, שלבי התמודדות עם מחלות או שלבי התמודדות עם פציעות שונות – ציוד סיעודי הוא זה שיכול לסייע לאנשים שנמצאים בשלבים האלו להתמודד איתם בצורה קצת יותר מוצלחת, טובה ובטיחותית, והם צריכים לבחור איזה מבין סוגי הציוד יהיה הכי רלוונטי עבורם. היום יצאנו לבדוק האם כסאות גלגלים עדיפים על ציוד סיעודי אחר לצרכי התניידות, ומצאנו שבפעמים רבות התשובה היא בהחלט כן. אז מה צריך לדעת על כסאות גלגלים במובן הזה? הנה התשובות.

כסאות גלגלים – אפס מאמץ בהגעה ממקום למקום

הדבר הישיר והברור ביותר שכסאות גלגלים עושים הוא לאפשר עצמאות. אנשים שזקוקים לכסאות גלגלים הם אנשים שאיבדו מסיבה כזו או אחרת את היכולת להתנייד בכוחות עצמם, ולכן באמצעות הכסאות הם יכולים להחזיר לעצמם את הכוחות האלו.

כסאות גלגלים מאפשרים לאותם אנשים להתיישב ו”להתגלגל” ממקום למקום, כך שבמקום שהרגליים שלהם ישאו אותם מנקודה אחת לנקודה אחרת, הכסא הוא זה שעושה זאת במקומם בלי להתאמץ ובלי לחשוש.

כסאות גלגלים מאפשרים ישיבה

אולי הנקודה הזו נשמעת כמו נקודה מובנת מאליה, אבל היא ממש לא. כסאות גלגלים מאפשרים לאנשים מבוגרים, נכים או חולים לשבת בכל רגע נתון, גם כאשר הם נמצאים במעבר ממקום למקום. לצורך הדוגמה, אם אדם מסוים מגיע לבניין ואמור להגיע מהקומה הנמוכה ביותר לקומה הגבוהה ביותר, והמעלית אינה עובדת – הוא יוכל להישאר לשבת בכסא עד שהתקלה תתוקן.

מדובר כאן על יתרון אדיר, שלצורך הדוגמה עם הליכון מתקפל לא יכול לבוא לידי ביטוי. לכן, כסאות גלגלים בסיטואציות קצה שכאלו הם עדיפים בהרבה.

פולקו לציוד סיעודי וכסאות גלגלים

אנחנו בפולקו מציעים לכם מגוון רחב ביותר של ציוד סיעודי, החל מהציוד הבסיסי ביותר ועד הציוד המתקדם והמשוכלל ביותר. אצלנו תוכלו למצוא כסאות גלגלים בצורות שונות, בגדלים שונים ושמבוססים על טכנולוגיות שונות, כך שתוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים אצלנו. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.