סל קניות (0)
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תפריט ראשי
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

השימושים והתפקודים של רולטור 4 גלגלים

רולטור הניתן לקיפול מדגם City- פולקו

עבור מבוגרים וקשישים, מטופלים סיעודיים או שיקומיים ובעלי מוגבלויות מסוגים שונים ישנו צורך לעיתים בהסתייעות ביכולת להתנייד ולהתנועע. במצב שאינם קיצוניים ומצריכים שימוש בכסא גלגלים, ישנו עזר מדהים וקליל הנקרא רולטור, המאפשר התניידות נוחה ונעימה עבור כל הזקוק לכך, מבלי לוותר על עצמאותו או על השימוש ברגליו. ישנו רולטור 3 גלגלים וישנו רולטור 4 גלגלים, כל בהתאמה כמובן למשתמש ולצרכים שלו. באמצעות שימוש ברולטור 4 גלגלים יכול המשתמש להיות חופשי מבחינת תנועתו ותפקודו היום יומי, ליהנות מעצמאות מיטבית ואיכות חיים טובה ונעימה יותר.


רולטור 4 גלגלים – שימושים ותפקודים 


רולטור הוא הליכון מיוחד, המורכב מגלגלים, בענייננו ארבעה גלגלים וכן מעצור יד, באמצעותו ניתן לשלוט על מהירות ההליכה באמצעות הרולטור. לרולטור ישנו מושב, אשר מאפשר לאדם המסתייע בו לבצע עצירה על מנת לשבת, במקרה הצורך, לנוח ולהמשיך בדרכו. מאחר שלרולטור ישנה גם האפשרות לשבת ולנוח, וגם האפשרות להתנועע ולשמור על עצמאות המשתמש, העובדה שהוא אינו דורש הפעלת כוח, תומך בגוף ועוזר למשתמשים בו לשמור על שיווי משקל, הוא נהדר במיוחד עבור המשתמשים בו ומאפשר איכות חיים טובה ונינוחה. השילוב שבין תנועה לבין מנוחה מאפשר הנאה מכל העולמות.


מבחינת מבחר וסוגים, מעבר לכמות הגלגלים ברולטור, ישנה אפשרות בחירה גדולה מבחינת סוגי הרולטורים והתאמתם למשתמש. מגוון הרולטורים המירבי מאפשר בחירה בין רולטורים משוכללים יותר לפחות, כאלו שמאפשרים ביצוע של יותר אפשרויות או פחות, בהתאמה כמובן- למשתמש ולצרכיו. כך למשל, אדם המתמודד עם מגבלה פשוטה יחסית ירכוש רולטור 4 גלגלים שונה ופשוט יותר מזה הזקוק לתמיכה צמודה וקבועה.


מבחינת מחירים, כיום רכישה של רולטור 4 גלגלים מותאמת ממש עבור כל תקציב. ניתן למצוא רולטור 4 גלגלים החל מתקציב של 500 ש”ח וכמובן עד תקציב של 3,000 ש”ח. בהתאם לכך, יכול המשתמש לבחור ברולטור 4 גלגלים המתאים לו ביותר, שילווה אותו למשך הזמן הדרוש לו, בקלות וביעילות, עבור כל הצורך הדרוש לאותו משתמש. הבחירה הנכונה תאפשר את איכות החיים הטובה ביותר בעבור המשתמש.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.