סל קניות (0)
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תפריט ראשי
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל דגם Lotus

מבצע מיוחד רק 811 ₪ + מתנה!

הובלה תוך 48 שעות ללא עלות נוספת!

כיסא גלגלים קל משקל
כיסא גלגלים קל משקל

תוכן עניינים

עוד מוצר איכותי מבית HOME CARE MEDICAL!

כסא העברה אלומיניום קל משקל.

מעצור יד למלווה.

גב מתקפל להכנסה נוחה יותר לרכב.

משקל 9 קילוגרם.

משקל משתמש מקסימלי 100 קילוגרם.

רוחב מושב 46 ס”מ.

רוחב חיצוני 57ס”מ.

צפו בגלריה

יש לכם שאלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 03-9792502

    אנשים מבוגרים או חולים מתמודדים, לרוב, עם קשיים שונים, שבאים לידי ביטוי ביכולת העצמאית שלהם בפעולות פשוטות ביותר, כמו הליכה, למשל. אותם אנשים נעזרים לא פעם במגוון כלי עזר שמסייעים להם להתנייד בקלות ממקום למקום, ולהשלים מגוון פעולות שאותן הם היו רגילים לבצע בכוחות עצמם, אך עם הזמן, הגיל וההתמודדות עם המחלה – הפכו עבורן לבלתי אפשריות. אחד מהכלים המפורסמים והנפוצים ביותר הוא כסא גלגלים, כאשר מדובר כאן על כלי שדורש מהמבוגר או החולה אפס מאמץ בהתניידות. מה שכן, עבור האדם שמניע את הכסא, הרבה פעמים מדובר על משימה מאוד לא פשוטה. מהסיבה הזו בדיוק הוקם כלי חדש ויעיל – כסא גלגלים קל משקל, והיום אנחנו שמחים להציג בפניכם את כל המאפיינים והיתרונות הגדולים שהוא מביא איתו.


    סוגים של כסאות גלגלים


    ניתן להבחין בין שני סוגים שמובילים את תחום כסאות הגלגלים – כסא גלגלים במשקל רגיל, וכסא גלגלים קל משקל. שניהם בנויים, באופן כללי, על פי אותם העקרונות ובאותה הצורה: מדובר כאן על כסא לכל דבר ועניין, שלרגליו מחוברים ארבעה גלגלים. הכסא מגיע עם ידיות נוחות להנחת הידיים בשני צדדיו, וכן עם משטחים להנחת הרגליים בצורה נוחה ונעימה לזמן המעבר ממקום למקום.

    כמו כן, לשני סוגי הכסאות יש משענת נוחה ומרופדת, שמאפשרת ישיבה נוחה, זקופה ונתמכת, שיכולה להימשך גם במשך שעות ארוכות. אז מה בכל אופן ההבדלים בין שני סוגי הכסאות?


    כסא גלגלים קל משקל – מה זה בכלל?


    נקודות הדמיון שציינו הן הנקודות העיקריות שמשותפות לשני סוגי הכסאות, אולם כעת הגיע הרגע לדבר גם על נקודות השוני וההבדלים הקיימים בין שני הסוגים האלו. אם כן, כסא גלגלים קל משקל בא לפתור בעיה שכסא הגלגלים הרגיל מתמודד איתה – הוא בעל משקל הרבה יותר נמוך, דבר שמאפשר התניידות הרבה יותר נוחה וקלה ממקום למקום.


    היות ואנשים מבוגרים וחולים מתניידים לאורך היום שלהם למגוון מקומות – לבדיקות בבתי החולים, איסוף תרופות מרשתות הפארם השונות, קבלת טיפולים במסגרות שונות וגם פעולות כמו קנייה בסופר מרקט או מפגשים משפחתיים, ההתניידות שלהם צריכה להיות כמה שיותר נוחה, ואין ספק שכסא גלגלים קל משקל הוא הכלי שיכול לאפשר להם לעשות את זה.


    נקודות שכדאי להכיר על כסא גלגלים קל משקל


    אז בואו נדבר קצת על הנתונים הטכניים שכסא גלגלים קל משקל מביא איתו:

     

    *הוא מגיע במגוון גדלים, כך שכל חולה או מטופל שזקוק לו יכול למצוא בדיוק את הכסא המתאים לו.

    *כסא גלגלים קל משקל עשוי ממתכות קלות במיוחד, כמו אלומיניום לדוגמה, מה שמאפשר להם לשמור על משקל שאינו עולה, במרבית המקרים, על 20 ק”ג.

    *הודות למשקל הנמוך שלהם, ניתן לסחוב אותם בקלות ממקום למקום, ולאחסן אותם במקומות כמו תא האחסון של הרכב, מבלי הצורך להתמודד עם משקל גדול בזמן ההרמה שלהם.

    *כסא גלגלים קל משקל מגיע במגוון מחירים, כך שבין אם אתם מגיעים לרגע הרכישה עם תקציב גמיש ובין אם אתם מגיעים עם תקציב קשיח – תוכלו למצוא את כסא הגלגלים שמתאים לצרכים האישיים שלכם.

    בסופו של דבר, מדובר כאן על עולם שלם של יתרונות שניתן להנות מהם ברכישת כסא גלגלים קל משקל, וגם אתם מוזמנים לעשות את השינוי מכסא גלגלים רגיל לכסא גלגלים קל משקל, ולהקל על עצמכם בצורה משמעותית ביותר.


    הרגע שלפני רכישת כסא גלגלים קל משקל


    כסא גלגלים קל משקל משווק היום במגוון רחב של מקומות וחנויות, אך בשביל שלא תשקיעו כסף במוצר לא איכותי מספיק, כדאי לכם לבחור היטב את המקום שממנו תרכשו את הכסא. אצלנו בחברת פולקו תוכלו למצוא מגוון אדיר של סוגים לכסא גלגלים קל משקל, שיתאימו לכם הן מבחינת האיכות, הן מבחינת המחיר והן מבחינת כל קריטריון אחר שחשוב לכם.


    מה שמוביל אותנו בפולקו הוא דבר אחד עיקרי וברור – הנוחות המקסימלית שלכם. מהסיבה הזו בדיוק, אנחנו מציעים לכם גם רכישה של כלי עזר רבים אחרים, כמו הליכונים, מתקני הרמה, קולנועיות ועוד. באופן הזה, אנחנו מאפשרים לכם רכישה של כל הכלים שיוכלו להפוך את החיים שלכם או של הקרובים שלכם להרבה יותר טובים ונוחים, מבלי להתרוצץ ממקום למקום. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום במספר הטלפון שלנו 03-9792502, או להגיע לחנות שלנו ברחוב אהרון ברט 6 (קרית אריה) בפתח תקווה, ולהתרשם מהמגוון הרחב והשירות הנפלא שלנו. מחכים לכם!

    שאלות נפוצות

    • ניתן לשלם בכרטיס אשראי דרך האתר עד 36 תשלומים ללא ריבית

     

    • ניתן לשלם בכרטיס אשראי בטלפון עד 36 תשלומים ללא ריבית

     

    • ניתן לשלם באולם התצוגה בכרטיס אשראי עד 36 תשלומים ללא ריבית, במזומן ואפילו בצ’ק

    באמצעות שליח עד פתח הבית!

    תוך 4 ימי עסקים

    דלג לתוכן
    הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.