סל קניות (0)
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תפריט ראשי
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מהם היתרונות הבולטים של הליכון מתקפל?

אנשים רבים מתניידים ממקום למקום בצורה עצמאית לאורך החיים, אך ברגע אחד הכל משתנה. הרגע הזה, שהמקור שלו יכול להיות גיל מבוגר, תאונה מצערת, מחלה ועוד, הוא רגע שטורף את הקלפים ומשנה את המציאות ב-180 מעלות. מאותו הרגע אותם אנשים אינם יכולים להתנייד בכוחות עצמם ממקום למקום, וזקוקים לעזרה כלשהי כדי להצליח לבצע את הפעולה שעד לא מזמן היתה יום יומית ורגילה לחלוטין עבורם. העזרה הזו יכולה להגיע בכל מיני צורות, כאשר אחת מהבולטות והיעילות ביותר מביניהן היא הליכון מתקפל. אז מהם היתרונות הבולטים של הליכון מתקפל ואיך הוא יכול לעזור גם לכם או לקרובים שלכם?

הליכון מתקפל – פשוט ללכת ממקום למקום

פעולת ההליכה אולי נשמעת פשוטה לרבים מכם, אולם עבור לא מעט אנשים בארץ מדובר על פעולה מורכבת במיוחד. לצערנו, אנשים מבוגרים כבר מאבדים מהכוחות שלהם ולא מצליחים ללכת באופן עצמאי, כמו גם אנשים שנפצעו בתאונת דרכים ורגליהם נפגעו, או אנשים שמתמודדים עם מחלות קשות שמונעות מהם לבצע מגוון פעולות בכוחות עצמם.

בעזרת הליכון מתקפל ניתן להשיב לאותם האנשים את העצמאות שלהם, ולאפשר להם ללכת ממקום למקום בלי לקבל שום עזרה מאף אדם. מדובר כאן על כלי עזר מצוין שמשנה את חייהם של אנשים רבים, ובהחלט לא כדאי לוותר על השימוש בו.

איך הליכון מתקפל עוזר לכם?

הליכון מתקפל מגיע בכמה וכמה פורמטים, כאשר הפורמט המוכר והבסיסי ביותר שלו הוא אביזר שיש לו שתי ידיות אחיזה ואליו מחוברות ארבע רגליים יציבות – שתיים מהן נגררות ואל שתיים מהן מחוברים גלגלים. על ידי אחיזה בידיות וגלגול של ההליכון קדימה ואחורה ניתן ללכת בקלות ולהגיע למקומות שונים, תוך כדי קבלת תמיכה מלאה ויציבה מההליכון.

עבור אנשים שהיו רגילים להתנייד בעצמאות מדובר על ציוד שפשוט אי אפשר לוותר עליו, משום שכך הם יכולים להרגיש עצמאיים על אף ההתמודדות שלהם עם גיל מבוגר, מחלה או פציעה. פנו אלינו בחברת פולקו עוד היום ונשמח לייעץ לכם על הליכון מתקפל שיתאים לכם בול.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.