סל קניות (0)
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תפריט ראשי
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מיטה סיעודית חשמלית מומלצת ב-2024

מיטה סיעודית חשמלית דגם AKS

מבצע מוגבל בזמן

₪4,800 במקום ₪5,800

הובלה והתקנה תוך 48 שעות ללא עלות נוספת!

מיטה סיעודית מומלצת
מיטה סיעודית מומלצת

תוכן עניינים

המיטה הנמכרת ביותר באנגליה!

 

· המיטה ניתנת לכוונון בין 40-80 ס”מ מה שמאפשר למטפלים / אחיות לטפל במשתמשים בהצלחה, מבלי להתכופף ולגרום לפגיעות בגב.

· מסילות צד אינטגרליות מעץ כלולות כסטנדרט לבטיחות נוספת מנוע Dewert®, המנוע והבוכנה  מבטיחים רמות גבוהות ביותר של פונקציונליות ואמינות קל לשימוש במכשיר עם שלט של 8 כפתורים מוגבהים למשתמשים עם מיומנות מוגבלת או לקות ראייה.

· 4 גלגלים 10 ס”מ עם מעצור, פאולר מלא – ראש ורגליים מתכוונים כמו כן המיטה עולה ויורדת חשמלית.

· מעקות צד משני הצדדים מעץ.

· מגיע עם טרפז ידית עזר לקימה.

· רוחב פנימי 90 ס”מ אורך פנימי 200 ס”מ.

· רוחב חיצוני 102 ס”מ אורך חיצוני 213 ס”מ.

· משקל משתמש מקסימלי 140 קילוגרם.

· 3 שנות אחריות על השלדה והמנוע.

· חצי שנה על השלט.

תוצרת drive אנגליה

צפו בסרטון

מזרנים מומלצים למיטה סיעודית שתוכלו לרכוש אצלנו

יש לכם שאלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 03-9792502

    Casa Med Classic FS with Side Rails 1
    n 2588 1
    drive classic low with rails

    מיטה סיעודית חשמלית – הבדלים מהותיים יותר ממה שנדמה לכם


    אז אולי כשאתם שמים מיטה סיעודית חשמלית ומיטה רגילה על שתי כפות המאזניים, אתם לא מבחינים בהבדלים מהותיים מאוד. אתם בוודאי חושבים על הבדלים שקשורים בסוג הבסיס שלהן מיטה ובגודל שלהן, אך כאן פחות או יותר נגמרים מבחינתכם ההבדלים בין שתיהן. לעומת זאת, המציאות משקפת תמונה אחרת לגמרי, עם הבדלים הרבה יותר גדולים מאשר רק אלו שציינו כאן למעלה.


    להבדיל ממיטה רגילה, שיכולה לשרת ילדים קטנים, נערים ונערות ומבוגרים, מיטה סיעודית חשמלית מיועדת לאוכלוסיות ספציפיות – אוכלוסיית הקשישים ואוכלוסיית החולים. מדובר כאן על שני סוגי אוכלוסיות שמבלות את מרבית זמנן במיטה, משום שהן מוגבלות בתנועה, בין אם בשל גורמים רפואיים ובין אם בשל גורמים גילאיים. המיטה הזו מאפשרת כל מיני דברים לחולים ולקשישים, אז בואו נכיר את הדברים האלו קצת יותר מקרוב.


    מיטה עם מחסומים – לא רק לילדים


    כשהילדים שלכם קטנים, אתם מוודאים שהמיטה שלהם מגיעה עם מחסום שלא מאפשר להם לרדת לבדם באמצע הלילה או בכלל, מהחשש שיפצעו או שיפגעו. אותו הדבר עובד גם עם מיטה סיעודית חשמלית. המיטה הזו מגיעה עם מספר מחסומים, שיוכלו לוודא שהקשישים או החולים לא ירדו באופן עצמאי מהמיטה, ללא ליווי, וכך ניתן לשמור על בריאותם.


    מיטה סיעודית חשמלית היא מיטה ניידת


    גם אנשים קשישים וגם אנשים חולים זקוקים מדי פעם לעבור מחלל לחלל על מנת לקבל טיפולים רפואיים שונים, לעבור ניתוחים ולעבור לחדרי ההחלמה והאשפוז. בעזרת מיטה סיעודית חשמלית, שאל רגליה מוצמדים גלגלים, ניתן להעביר את החולים או הקשישים ממקום למקום במינימום מאמץ, על ידי גלגול המיטה שלהם כשהם נשארים שכובים עליה. לאחר העברת המיטה ממקום למקום, ניתן לקבע אותה בחזרה ולנעול את הגלגלים במקומם.


    בלי נוחות אין על מה לדבר


    מיטה סיעודית חשמלית שומרת על נוחות מקסימלית מבחינת המזרונים שהיא מביאה איתה. מדובר כאן על מזרונים שמיועדים לשהות ארוכה במיוחד, ומורכבים מטכנולוגיות אורתופדיות. באופן הזה, חולים וקשישים שמבלים את רוב שעות היום שלהם במיטה, אינם מסתכנים בפגיעה באיזורים שונים בגוף, כמו הגב, הראש, הצוואר ועוד.


    המנגנון החשמלי של מיטה סיעודית חשמלית


    מאפיין נוסף וחשוב מאוד הוא האופציה של מיטה סיעודית חשמלית להתכוונן בצורה נוחה, כך שהחולים או הקשישים יכולים לשנות את מנחי השכיבה או הישיבה שלהם במיטה. באמצעות שלט חשמלי, ניתן לכוונן את המיטה לכיוונים עליונים יותר או תחתונים יותר, וכן ניתן לייצר מצבים של שכיבה מוחלטת, מצב ביניים של בין שכיבה לישיבה, ומצב של ישיבה. במנחים השונים ניתן לצפות בטלוויזיה, לאכול ארוחות מלאות, וכמובן לנוח או לישון.


    מיטה סיעודית חשמלית קונים רק במקום מקצועי


    רק מקום מיומן שיודע כיצד לייצר מיטה סיעודית חשמלית הוא מקום שעליו ניתן לסמוך, ולדעת בוודאות שאתם עומדים לקבל בדיוק את מה שביקשתם. אצלנו בפולקו תוכלו למצוא מיטה סיעודית חשמלית מקצועית ואיכותית, שתשמור על החולים או הקשישים הקרובים לכם ב-100% נינוחות ב-100% מהזמן.


    עם חומרי ייצור איכותיים במיוחד, הבנת הרעיון שעומד מאחורי מיטה סיעודית חשמלית, היכרות מיטבית עם השוק ומאות לקוחות מרוצים, אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף למעגל ולא להתפשר על המיטה שאותה אתם מתכננים לרכוש. צרו איתנו קשר במספר הטלפון 03-9792505 ונוכל לסייע לכם בבחירת המיטה הטובה ביותר עבור הקרובים לכם.

    שאלות נפוצות

    • ניתן לשלם בכרטיס אשראי דרך האתר עד 36 תשלומים ללא ריבית

     

    • ניתן לשלם בכרטיס אשראי בטלפון עד 36 תשלומים ללא ריבית

     

    • ניתן לשלם באולם התצוגה בכרטיס אשראי עד 36 תשלומים ללא ריבית, במזומן ואפילו בצ’ק

    באמצעות שליח עד פתח הבית!

    תוך 4 ימי עסקים

    דלג לתוכן
    הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.