סל קניות (0)
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תפריט ראשי
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

סוגים שונים של הליכון מתקפל

 

הליכון מתקפל הוא אמצעי הליכה ויציבה שמגיע לפעמים עם גלגלים לשימוש בתוך הבית ומחוצה לו. יש הליכונים המצוידים במושבים המאפשרים למשתמש לקחת הפסקה ומנוחה מהליכה. הליכון מתקפל למבוגרים ההוא כלי עזר פופולרי אשר עוזר לקשישים להשיג עצמאות וניידות חופשית יותר. 

ההליכון המתקפל מורכב ממסגרת מתכתית עם ארבע רגליים המספקות יציבות, שמירה על שיווי משקל ותמיכה למשתמש. המכשיר הוא קל במשקלו והשימוש בו פשוט ונוח. ההליכונים תוכננו במיוחד כדי לעזור לכם להרגיש עצמאיים יותר מכיוון שאינכם תהיו תלויים כל הזמן באדם אחר שיעזור לכם להסתובב, ונותן לכם את החופש להתנייד בבית ומחוצה לו בחופשיות.

 

ישנם סוגים שונים של הליכון מתקפל, לכל אחד מהם ישנם תכונות ועיצוב ייחודיים. לפני הרכישה, חשוב להבין איזה הליכון הכי מתאים לצרכים שלכם.

 

הליכון צד


הסוג הנפוץ ביותר של הליכונים, מכשיר פשוט וקל משקל ללא גלגלים. הליכון צד מספק יציבות מקסימלית לאנשים שיש להם מספיק כוח להרים את ההליכון. ניתן לכוון את ארבע רגליו של ההליכון הבסיסי בהתאם לגובה שלכם. בסיס הרגליים של ההליכון עשוי מפלסטיק חזק ויציב, מה שהופך כל תנועה שלכם לנוחה ובטוחה יותר.

 

הליכון מתקפל עם שני גלגלים קדמיים 

 

הליכון זה מתאים עבור אנשים עם כוח וסיבולת מינימלי של פלג גוף עליון. שני הגלגלים הקדמיים נותנים לכם איזון משופר תוך כדי הקלה על התנועה וללא צורך להרים את ההליכון עם כל צעד.

 

הליכון מתקפל עם ארבע גלגלים קדמיים 

 

הליכון מתקפל עם ארבע גלגלים מסייע לכם בשמירה על שיווי משקל עם מינימום מאמץ שנדרש להליכה. באמצעות הליכון זה ניתן לנוע במהירות גבוהה יותר עם תמיכה ויציבות טובה. הליכון זה מגיע גם עם ספסל שמאפשר מנוחה.

 

כיצד להשתמש בהליכון?

  • הרם את ההליכון והנח אותו במרחק של זרוע לפניך.
  • בהליכון עם גלגלים, פשוט דחפו את ההליכון כמה סנטימטרים לפניכם, וקחו צעד קדימה.
  • לפני ביצוע צעד, וודא שכל הגלגלים והרגליים של ההליכון נוגעים בקרקע.
  • אם עברתם ניתוח, התחילו עם צעד ברגל החלשה יותר.
  • הניחו יד אחת או את שתי הידיים על זרועות ההליכון מבלי לשים יותר מדי משקל רק על צד אחד של ההליכון.
  • בדקו את שיווי המשקל שלכם לפני שאתם מתחילים ללכת.
דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.