תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

האם הליכון למבוגרים הוא בטיחותי לשימוש?

ככל שהגיל שלכם הולך ועולה, ככה גם החששות שלכם מביצוע פעולות יום יומיות כמו הליכה הולכים וגוברים. גם אם לא אלו אתם שחוששים כרגע, אלא ההורים או אנשים אחרים מבוגרים שקרובים אליכם, גם אתם וגם הם צריכים להיות ערים לפתרונות הקיימים עבורכם בשוק, ובאופן ספציפי בתחום הציוד הסיעודי. היום יצאנו לבדוק האם הליכון למבוגרים הוא בטיחותי לשימוש, כדי שתוכלו להשתמש בו בצורה רגועה ונינוחה.

הליכון למבוגרים – הפתרון להליכה הבטוחה ביותר

הליכה היא פעולה פשוטה על פניו, אמנם ככל שהגיל הולך ועולה כך היא הופכת בהתאם למסובכת ומורכבת יותר. מהליכה שמתבצעת מדי יום ההליכה הופכת להיות הרבה פחות תדירה ויותר מפחידה, מהחשש ליפול, למעוד, להיפצע ולא פחות חמור מכך – לא להצליח להתרומם מהנפילה שנוצרה בעקבותיה.

הליכון למבוגרים הוא הפתרון הטוב ביותר לסיטואציה הזו, ויש לכך סיבה ברורה – הוא כלי מעולה שעבר אין ספור התפתחויות בשנים האחרונות, עד שהיום הוא עומד בתור כלי שממש בלתי אפשרי לוותר על השימוש בו.

מה עושה הליכון למבוגרים?

דמיינו לעצמכם שהייתם יכולים לצעוד לכל מקום שהוא כשלצידכם קיים מעקה. כן, אותו המעקה שאותו אתם מכירים מחדרי מדרגות שונים או ממעליות – היה פשוט מלווה אתכם בכל מקום שבו אתם צועדים. היות והיסטואציה הזו לא קיימת וגם לא תוכל לקרות לעולם, נולד הכלי שיחליף אותה כפתרון מעולה לעניין – הליכון למבוגרים.

הליכון למבוגרים הוא למעשה כלי שמורכב מרגליים יציבות בשילוב ידית אחיזה. הליכון מתקדם יותר ישלב גם כיסא שאותו ניתן לפתוח ולהתיישב עליו, ולפעמים אף סלסלה קטנה לנשיאת חפצים. מה שבטוח הוא שגם הליכון למבוגרים מדגם פשוט וגם כזה מדגם מתקדם יוכל לעשות את העבודה בצורה בטוחה ויעילה, ולאפשר לכם להיתמך בו בכל הליכה שהיא – קצרה או ארוכה ככל שתהיה.

לרכוש הליכון למבוגרים בבטיחה אצל פולקו

אנחנו בפולקו משווקים לכם הליכון למבוגרים ועוד מגוון ציוד סיעודי שיוכל לסייע לכם לשמור על חיי היום יום והשגרה שלכם עם מינימום חששות ומקסימום עצמאות. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם בכל בחירה שהיא.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.