תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

הליכון למבוגרים הוא דרך נפלאה להקל על חייהם של בני הגיל השלישי

הליכונים למבוגרים הם סוג של מכשיר ניידות שיכול לעזור לאנשים עם בעיות ניידות או מוגבלויות להסתובב בקלות ובאופן עצמאי. הליכונים אלו נועדו לספק תמיכה ויציבות למשתמשים, ולאפשר להם ללכת ולהתנייד מבלי לדאוג לאיבוד שיווי משקל או נפילה, ומבלי להסתמך על עזרה חיצונית, עניין שלעיתים מקשה מאוד באופן מנטלי על המבוגרים.

אילו סוגים של הליכון למבוגרים ניתן למצוא כיום?

אם אתם מתעניינים ומחפשים הליכון למבוגרים, חשוב שתדעו כי ישנם סוגים שונים של הליכונים הזמינים בשוק. הליכונים סטנדרטיים הם הסוג הנפוץ ביותר של הליכון למבוגרים ומתאימים לאנשים עם קושי בניידות ברמה קלה עד בינונית. להליכונים אלו ארבע רגליים ומסגרת שהמשתמש יכול להחזיק בה תוך כדי הליכה. 

הליכונים מתגלגלים דומים להליכונים רגילים, אך יש להם גלגלים על הרגליים, מה שמאפשר למשתמש לדחוף את ההליכון במקום להרים אותו תוך כדי הליכה. 

איך הליכון למבוגרים יכול לסייע?

הליכון למבוגרים יכול לעזור מאוד במתן תמיכה ויציבות לאנשים המתקשים לזוז וללכת אם כתוצאה ממחלה או מחולשה המאפיינת את הגיל המבוגר. מכשירים אלה יכולים לעזור למשתמש לנוע בחופשיות, ולמנוע מקרים של נפילות ופציעות שמקורן בחוסר יציבות. הם גם מאפשרים למשתמש לשמור על עצמאותו ולשפר את איכות חייו, שכן תחושת המסוגלות שמעניק הליכון למבוגרים היא משמעותית.

איך לבחור הליכון מתאים?

חשוב לבחור את ההליכון המתאים לצרכים שלכם או של בני משפחתכם המבוגרים. סוג ההליכון שתבחרו צריך להיות בהתאם לרמת הניידות שלך ולצרכים הספציפיים של הגוף שלכם. תמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע בתחום לפני רכישת הליכון למבוגרים כדי להבטיח שתקבלו את המכשיר המתאים ביותר.

שימו לב לשלושה קריטריונים חשובים:

  • משקל – האם ההליכון שבחרתם מתאים לתמוך במשקל הגוף שלכם או של המשתמש המיועד? האם הוא מספיק קל כדי לאפשר הזזה עצמאית שלו ממקום למקום?
  • מחיר – האם ההליכון הנבחר תואם את התקציב שלכם? האם התקציב שלכם תואם את הצרכים מלכתחילה – זהו הליכון קבוע או פתרון לטווח קצר?
  • נוחות – אם ההליכון לא יהיה מכוונן ונח, הוא לא ימלא את תפקידו כראוי, ולכן מומלץ להתנסות בדגמים שונים כדי להבין מה הכי נוח למשתמש.
דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.