תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

טיפים לבחירת כיסא גלגלים קל משקל הטוב ביותר עבור הצרכים שלך

Woman in a wheelchair relaxing on the beach

המאמר הבא יספק לכם  טיפים לבחירת כסא הגלגלים קל המשקל הטוב ביותר לצרכים שלכם. כיסא גלגלים קל נועד להיות קומפקטי וקל יותר מכיסא גלגלים מסורתי, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אלה שצריכים לנסוע או לטפל באדם אהוב בעצמם.

 

1) גודל:

הצעד הראשון בבחירת כיסא הגלגלים הקל הטוב ביותר הוא קביעת הגודל שאתה צריך. ישנם שלושה גדלים בסיסיים: קטן, בינוני וגדול. כסאות גלגלים קטנים מיועדים למי ששוקל פחות מ-220 ק”ג, כסאות גלגלים בינוניים מיועדים למי ששוקל 220-350 ק”ג, וכיסאות גלגלים גדולים מיועדים למי ששוקל 350-450 ק”ג ומעלה.

2) רוחב המושב:

השלב הבא בבחירת כיסא הגלגלים הקל הטוב ביותר הוא קביעת רוחב המושב שלך.

3) שקול היכן תשתמש בכיסא שלך בתדירות הגבוהה ביותר:

אם אתה מתכנן להשתמש בכיסא שלך בבית, ייתכן שתרצה לשקול דגם יקר יותר עם תכונות כמו משענות גב ומשענות ידיים שניתן לכוונן. 

 

כסא גלגלים קל משקל הוא אופציה מצוינת למי שצריך כיסא גלגלים אבל לא רוצה להוציא יותר מדי כסף. כסאות גלגלים אלו עשויים לרוב מאלומיניום, מה שהופך אותם לקלים וקלים יותר לטיפול. ישנם יתרונות רבים לבחירת כיסא גלגלים קל משקל, כולל העובדה שרבים מהם ניתנים לקיפול ולאחסן בחללים קטנים.

כסאות גלגלים קלים לרוב זולים יותר

כסא הגלגלים הקל הוא התשובה לשאלה שלנו. זהו כיסא גלגלים שנועד להיות קל, נייד וקל לשימוש. קל להסתובב, זה לא מגושם וזה הרבה יותר זול מכסאות גלגלים אחרים בשוק. כיסא הגלגלים הקל תוכנן עבור אנשים שצריכים להשתמש באחד על בסיס זמני או עבור אנשים שמוצאים את עצמם זקוקים לכסא לפרק זמן קצר.

העיצוב הקל של כיסא זה מקל על אדם עם בעיות ניידות להגיע ממקום למקום ללא יותר מדי מאמץ או קושי. הכיסא החשמלי מסיר גם את הצורך בדחיפה ידנית, שיכולה להיות קשה ומעייפת למרחקים ארוכים או כשמשתמשים הרבה במדרגות.

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.