תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיצד הליכון למבוגרים עומד לשרת אותם בתקופת החגים?

מבוגרים רבים חוששים לקראת עונת החגים, משום שהם יודעים שארוחות משפחתיות רבות מצפות להם – בעיקר מחוץ לבית. היות וזה המצב, הם חוששים מהרגע שבו הם יצטרכו להתחיל ללכת בכוחות עצמם מהבית עד לרכב של מי שיאסוף אותם, ולהסתובב בחניונים וברחובות כדי להגיע למחוז חפצם. אותם מבוגרים גם נוהגים להציע להביא איתם מנות מסוימות, ונתקלים בקושי רב ללכת לקניות. לקראת תקופת החגים, כדאי שתבינו איך הליכון למבוגרים עומד לעזור ולשרת את המבוגרים שהכי חשובים לכם בחיים – בין אם אלו ההורים שלכם, האחים שלכם או אולי אפילו אתם.

הליכון למבוגרים – להליכה פשוטה יותר

פעולת ההליכה היא אולי פעולה יום יומית ופשוטה מאוד כשאתם צעירים, אולם ככל שהגיל הולך ועולה – כך גם הקושי גדל וגובר בהתאם. אנשים מבוגרים רבים סובלים מכאבים גדולים בזמן ההליכה, ונאלצים לעצור ולשבת אחת לכמה דקות. מהליכה שאמורה לארוך כמה דקות בודדות אותם מבוגרים מוצאים את עצמם מסתובבים לאורך שעות, וחוזרים הביתה כשהם מותשים ביותר.

כשאתם מציידים את המבוגרים הללו בהליכון למבוגרים, אתם גורמים להליכה שלהם להיות הרבה יותר נינוחה ונעימה, משום שיש להם תמיכה מוחלטת לאורך כל ההליכה.

ומה בין הליכון למבוגרים לבין החגים?

ההליכה הנינוחה באמצעות הליכון למבוגרים מאפיינת גם את רגעי ההיערכות עם הקניות לחג, גם את ההתארגנות לחג בתוך הבית וגם את המעבר מהבית של המבוגרים לבית שבו הם מתארחים לארוחה. ככל שהם נתמכים יותר – ככה קל להם יותר להתנייד וללכת בכוחות עצמם, ולא להזדקק לעזרה חיצונית. מהנקודה הזו הם הופכים להיות הרבה יותר עצמאיים ובעלי ביטחון, דבר שמשפיע על כל ההתנהלות שלהם ביום יום.

הליכון למבוגרים רוכשים במקום אמין ומקצועי

אנחנו בפולקו מזמינים אתכם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו או לחנות ולמצוא הליכון למבוגרים שמתאים לכם מכל הבחינות – החל מהתקציב ועד הדגם המועדף עליכם. אנחנו בפולקו שומרים על רמת מקצועיות גבוהה, אביזרים איכותיים שעומדים בתו התקן הבטיחותי, וכמובן כל שירות שיעניק לכם ליווי צמוד עד הבחירה הכי נכונה לכם.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.