תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כך הליכון למבוגרים יכול לשנות להם את החיים

הליכון מוגדר ככלי עזר שמסייע לאנשים המתקשים בהליכה או אינם יכולים ללכת עצמאית, אך מדובר על מוצר שמעניק הרבה יותר מסיוע בהליכה. מי מאיתנו לא מכיר את השינוי המדהים שחל באורח החיים של מבוגרים או חולים שמוכנים להשתמש בהליכון? במקום להישאר נייחים רוב היום ולפספס את כל היופי שהחיים עדיין יכולים להציע להם, הם בוחרים לערוך שינוי קטן ולהרוויח איכות חיים מדהימה שגם תסייע באופן ישיר לשיפור המצב הפיזי והמנטלי שלהם.

הליכון למבוגרים פועל על עיקרון היציבות כך שהוא מגדיל את נקודות האחיזה שיש למשתמשים בו על הקרקע. בגילאים מבוגרים שתי הרגליים שלנו כבר לא מספקות אחיזה מספקת ושרירי הליבה שלנו מאבדים מנפחם וכשירותם – מה שמשפיע מאוד על היכולת שלנו לעמוד וללכת באופן קל ובטוח. ריבוי נקודות אחיזה בקרקע מאפשר יציבה איכותית וחזקה יותר שמאוד חסרה למבוגרים בשל אובדן טונוס השרירים הזה שמתרחש במהלך השנים.

הליכון למבוגרים אינו רק כלי לשימוש ביתי

הליכון למבוגרים אינו רק כלי לשימוש ביתי, אלא מערכת ניידת של ממש. אם בפנים הבית ניתן להיעזר בו להגיע מחדר אחד לשני, בחוץ הוא יכול לסייע בטיול יומי לגינה הקרובה, בהליכה שגרתית למכולת, ואפילו בטיול של ממש באתרי טבע ותיירות מונגשים.

יתרונותיה של הליכה עצמאית ויציבה איתנה באמצעות הליכון למבוגרים 

כפי שאמרנו תחילה, לשימוש במכשיר הליכון למבוגרים יש השפעה עצומה על איכות החיים שלהם במספר מובנים. נפרט כעת כמה מהיתרונות שמייצרים או אותו השינוי:

  • עצמאות

הליכון למבוגרים מחזיר להם את תחושת העצמאות, שרבים מהם חשים כי איבדו אותה הודות לגילם המבוגר. שימור השגרה העצמאית שלהם מסייעת למבוגרים לשמור על חוסן מנטלי ולהתעסק במידה מינימלית בשינויים המצערים שהשנים הביאו עימן. תחושת השליטה שחזרה אל חייהם תלווה אותם בכל יום ותשפר את תחושת המסוגלות שלהם ואת הביטחון העצמי שייתכן ודעך.

  • נוכחות

הליכון למבוגרים מאפשר להם למעשה לשמור על נוכחות פעילה בחיי המשפחה – להגיע לאירועים, לטייל עם הנכדים, לפנק את האורחים עם כיבוד טרי וכדומה.

  • אקטיביות

היכולת להתנייד בצורה קלה, נוחה ובטיחותית מעודדת מבוגרים רבי להשתמש בהליכון – שימוש שמפעיל את מערכות הגוף הזקוקות לתזוזה מתמדת ומגביר את זרימת הדם וחיזוק המערכת החיסונית.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.