תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מהו מנוף סיעודי ולמי הוא יכול לסייע?

ציוד סיעודי הוא ציוד שבמצבים מסוימים בחיים ממש לא ניתן לוותר עליו. באמצעות ציוד סיעודי ניתן לשפר את איכות חייהם של אלפי מבוגרים, חולים ונכים ברחבי הארץ בפרט והעולם בכלל, משום שהוא נותן מענה מצוין למצב הפיזי שלהם. היום נספר לכם מהו מנוף סיעודי ולמי הוא יכול לסייע, ונגלה שהוא משלב בתוכו הרבה יותר יתרונות ממה שאולי חשבתם.

מנוף סיעודי – העברה ממקום למקום ללא מאמץ

אחד הדברים שהכי מאפיינים אנשים מבוגרים, חולים או נכים הוא חוסר היכולת שלהם להתנייד בכוחות עצמם. חוסר יכולת ההתניידות הזה בא לידי ביטוי במגוון דרכים, וביניהן חוסר יכולת לקום מהמיטה או להיכנס אליה באופן עצמאי, חוסר יכולת לקום מכיסא הגלגלים אל תוך הרכב או ההיפך ועוד.

בעזרת מנוף סיעודי ניתן להרים את האדם שאינו מתנייד בכוחות עצמו ממקום למקום, ולהעביר אותו בקלות מנקודה א’ לנקודה ב’.

היתרונות של מנוף סיעודי

מנוף סיעודי הוא כלי חזק מאוד, אשר נתמך ברצועות וידיות חזקות ואיכותיות במיוחד. באופן הזה הוא יכול להרים משקלים כבדים מאוד, דבר שרלוונטי במיוחד עבור אנשים כבדי משקל, אנשים ששריריהם רפויים ואינם יכולים לסייע להרמה בעזרת החזקת הגוף ועוד.

בהתאם, מנוף סיעודי יכול לעזור להמון אנשים מכל מיני סוגים של אוכלוסיות. ראשית, מנוף סיעודי רלוונטי לאנשים מבוגרים מאוד, שעדיין מספיק צלולים על מנת לבצע מגוון פעולות, אך אינם מספיק חזקים כדי לבצע אותם באופן עצמאי. שנית, מנוף סיעודי יכול לסייע לאנשים צעירים שמתמודדים עם מחלה שאינה מאפשרת להם להתנייד בכוחות עצמם, אך הם עדיין רוצים לשמור על שגרת חיים חיה ותוססת. שלישית, גם אנשים נכים מסיבות שונות – החל מתאונות ועד מחלות, יכולים לעשות שימוש רב במנוף סיעודי.

פולקו – רכישת מנוף סיעודי בביטחון

אנחנו בפולקו מתמחים בשיווק של ציוד סיעודי של היצרנים הטובים ביותר בעולם, ומוודאים להביא אליכם את הדגמים המתקדמים ביותר בתחום. אצלנו בפולקו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המכשירים הטובים ביותר, ותוכלו לשמור על שגרת החיים שלכם בדיוק כפי שאתם אוהבים – בלי שום מגבלות או מחסומים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.