תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מה ההבדל בין כסא גלגלים לכסא גלגלים קל משקל?

Retired woman in her wheelchair at home

כסא גלגלים הוא מכשיר ניידות המשמש להתניידות במקום ההליכה. זה כיסא עם גלגלים מחוברים אליו. האדם שצריך להשתמש בכיסא הגלגלים יושב עליו ומשתמש בזרועותיו או בידיו כדי להזיז אותו. כסא גלגלים קל משקל הוא מכשיר ניידות הניתן לנשיאה בקלות על ידי אדם אחד וניתן לקפלו לאחסון קל.

כיסא גלגלים נותן לאנשים חופש תנועה, שאולי לא היה להם אם היו משתמשים בקביים, הליכון או מקל. מכשיר ניידות זה מספק להם גם עצמאות וכבוד. עם זאת, ישנם כמה חסרונות הקשורים לשימוש בכיסא גלגלים כגון קושי בגישה למקומות ציבוריים מכיוון שהרבה מפעלים אינם נגישים לכיסאות גלגלים.

כסא גלגלים הוא מכשיר ניידות המספק לאנשים עם מוגבלות בניידות יכולת להסתובב. זהו כיסא עם גלגלים, שניתן לדחוף או למשוך אותו על ידי מי שנמצא בכיסא הגלגלים או על ידי עוזר.

כסא גלגלים קל משקל הוא כיסא אשר תוכנן להיות קל ככל האפשר. משקל הכיסא לא יעלה על 20 פאונד (9 ק”ג) ורוחבו לא יעלה על 24 אינץ’ (61 ס”מ).

ההבדל העיקרי בין כיסא גלגלים לכיסא גלגלים קל הוא שכסא גלגלים קל עוצב במיוחד כדי להיות קל ככל האפשר- הוא לא צריך לשקול יותר מ-20 ק”ג. 

שאלות ותשובות נפוצות לגבי כסאות גלגלים קלים

מאמר זה יענה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר על כסאות גלגלים קלים.

מהו כיסא גלגלים קל משקל?

כסא גלגלים קל משקל הוא מכשיר שיכול לשמש אנשים עם מוגבלות בניידות. הוא תוכנן כך שיהיה קל לשינוע ולשימוש, וניתן לקפל אותו לאחסון קל.

איך אני יכול לדעת אם אני צריך כיסא גלגלים קל משקל?

אם אתה מישהו שזקוק לסיוע כדי להתנייד, אולי כדאי שתשקול להשתמש בכיסא גלגלים קל משקל. מכשיר זה יכול לעזור לך להגיע ממקום אחד לאחר מבלי שתצטרך לסמוך על אחרים לסיוע.

מהם היתרונות בשימוש בכיסא גלגלים קל משקל?

ישנם יתרונות רבים הקשורים לשימוש במכשיר מסוג זה. זה קל יותר מאי פעם לאנשים עם מוגבלות בניידות להתנייד בקלות בזכות העיצוב ולקיפול הכסא גלגלים.

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.