סל קניות (0)
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תפריט ראשי
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

חיים פעילים ומגוונים עם הליכון למבוגרים

הליכון למבוגרים
הליכון למבוגרים

מקרים של נכות ברגל או פציעות פיזיות אחרות אשר עלולות להקשות על הליכה סדירה, ככל הנראה יקבלו מענה על ידי הליכון מותאם. מקרים שכאלו מאפיינים לא רק מקרי נכות, אלא גם את בני הגיל השלישי, מקרים גריאטריים שונים ועוד. הליכונים מאפשרים שמירה על יציבות הרגליים, חלקם עושים זאת בעזרת הגלגלים המאפשרים הישענות של המשתמש וחלקם מאפשרים תנועה מהירה יותר. עם זאת בחירה של הליכון גלגלים לבני הגיל השלישי או בשל מוגבלויות פיזיות שונות, דורש התאמה החל מגובה הגוף ועד הוספה של אביזרים שונים שיוכלו לסייע בזמן שימוש יומיומי. 

בחרה עם לא מעט שיקולים

בחירת הליכון למבוגרים לא פעם תתעצב דרך מספר מאפיינים, בין אם מדובר באורך חיים של המשתמש אשר דורש כיסא מתקפל ומותאם להליכון ועד אל התאמת ההליכון לכדי אחיזה נכונה ולא מאומצת למדי. במקרה של קצב הליכה איטי, הדורש יכולת ניוד איטית יחסית נזדקק להליכונים עם שני גלגלים קדמיים על מנת שיעניקו יציבות ומסגרת בטוחה להליכה איטית ומדודה של המשתמש. מצד שני קיים גם הצורך לבצע התאמה של ידיות, בין אם מדובר בידיות פלסטיק או ידיות עם חומר דמוי עור. כמו כן חלק קיימים הליכונים בסגנון רולטור המאפשרים גם ישיבה, גם יכולת ניוד עצמאית וגם מערכת חשמלית שתוכל להפוך את ההליכון לממונע. 

דגשים בשימוש ותחזוקה

לצד אופי הבחירה והפרמטרים השונים שקיימים, חשוב שימוש נכון ומתאים בהליכונים שמא הם עלולים לגרום לפציעות שונות, תחושות אי נוחות ולעיתים אף להחרפה במצב. לכן חשוב לא לנסות לטפס עם ההליכון במדרגות, לא למקם את הידיות בצורה גבוה יחסי ולא להפך, כמו גם חשוב גם לא להישען על ההליכון אלא ללכת בעזרתו. כמובן שבדומה אל אביזרים וכלים אחרים בהם אנו עושים שימוש, חשוב לבצע עבודות תחזוקה ושימור גם עבור ההליכון בו נעשה שימוש. בין אם בחיזוק בלמים, הוספה של גומיות שימנעו שחיקה ועד אל הוספת אביזרים שונים שיהפכו את השימוש עם הליכון למבוגרים להרבה יותר נעים ואפקטיבי עבור המשתמש.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.